Bezpłatne warsztaty szkoleniowe z zakresu marketingu internetowego 19-20 października 2017 r.
06 / 10 / 2017
- Kategoria
- Ogólne
W imieniu Wydziału Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Tarnowa zapraszamy przedsiębiorców z Tarnowa do udziału w bezpłatnych, 2-dniowych warsztatach szkoleniowych z zakresu marketingu internetowego, które odbędą się w dniach 19-20 października 2017 r. w Sali Lustrzanej w Tarnowie, ul. Wałowa 10.
Agenda warsztatów:
Dzień 1 - 19.10.2017 (czwartek, godz. 10.00 – 16.00)
Facebook - jak osiągnąć sukces wizerunkowy i sprzedażowy? - Adam Misa, INTRO PR
Facebook – dlaczego jest numerem 1? Poznaj Facebooka i jego miejsce w świecie mediów społecznościowych.
Jak wyróżnić się na Facebooku? Strategie komunikacji firm w serwisie Facebook.
Zasady i techniczne aspekty prowadzenia stron firmowych w serwisie Facebook.
Jak budować społeczność, czyli zdobywać fanów na Facebooku? Sposoby angażowania fanów.
Wszystko, co trzeba wiedzieć o algorytmie EdgeRank.
Fanpage to nie wszystko… Grupy społecznościowe na Facebooku.
Jak mierzyć efektywność i skuteczność marketingu na Facebooku?
Reklama Facebook – cele i produkty reklamowe.
Reklama Facebook – dobór grupy docelowej i tworzenie grup niestandardowych (piksel marketingowy).
Remarketing w serwisie Facebook.
Dzień 2 - 20.10.2017 (piątek, godz. 10.00 – 16.00)
Narzędzia Google wspierające sprzedaż przez Internet w praktyce - Robert Duda, Spozycjonowani.pl – Google Partner
Reklama w Google: rynek reklamy internetowej, reklama w wyszukiwarce Google, zasady działania Google Adwords, dywersyfikacja działań reklamowych.
Kampania w Google Adwords: omówienie podstawowych pojęć i funkcji, tworzenie pierwszej kampanii, ustawienia pierwszej kampanii.
Prowadzenie kampanii: słowa kluczowe, treści reklamowe, strony docelowe, rozszerzenia reklam AdWords, wynik jakości.
Optymalizacja kampanii AdWords: śledzenie konwersji, optymalizacja stron docelowych, integracja i wykorzystanie Google Analytics.
Reklama w sieci reklamowej, remarketing, reklama video: wprowadzenie do sieci reklamowej, optymalizacja kampanii w sieci reklamowej, wykorzystanie remarketingu i reklamy video.
Optymalizacja docelowej strony internetowej i podstawy pozycjonowania.
Wprowadzenie do narzędziowni Google wspierającej działania promocyjne w Internecie w oparciu o Google Analytics oraz Google Search Console.