Logo Unii Europejskiej
Aktualności

Nowe studia podyplomowe w ofercie PWSZ w Tarnowie!

31 / 08 / 2017

 „Komunikacja 2.0 i media społecznościowe” –nowe studia podyplomowe w ofercie PWSZ w Tarnowie

Studia, które od tego roku znajdują się w ofercie edukacyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie są odpowiedzią na potrzeby współczesnego, dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa informacyjnego. Dotychczasowy model komunikacji, określany jako Web 1.0, charakteryzujący się możliwością jednostronnej komunikacji, został wyparty na rzecz komunikacji 2.0, która pozwala na współuczestniczenie w procesie komunikacji, kreowanie wizerunku i komunikatów informacyjnych.

Portale społecznościowe, blogi, serwisy informacyjne zmieniły naszą komunikację. Jesteśmy skupieni wokół interaktywnego medium, które umożliwia współtworzenie treści informacyjnych i ich masową dystrybucję bez czasowych i terytorialnych ograniczeń.

To wszystko jest zaletą rozwoju technologicznego i dlatego warto zgłębić tajniki wykorzystania mediów społecznościowych w sposób gwarantujący wysoką jakość i skuteczność komunikacji.

Dla kogo?

–Studia te to propozycja edukacyjna skierowana do osób, które chcą uzyskać kwalifikacje niezbędne do podjęcia zatrudnienia w charakterze redaktora, wydawcy, pracownika instytucjikultury, urzędnika administracji rządowej i samorządowej, odpowiedzialnego za przygotowanie profesjonalnych materiałów informacyjnych i promocyjnych.

Studia proponowane są również dla osób z wykształceniem humanistycznym, gdyż dają możliwość podniesienia umiejętności w zakresie posługiwania się nowymi narzędziami komunikacji, w tym także dla nauczycieli. Adresatami studiów są również osoby zajmujące się reklamą i marketingiem.

Grupa odbiorców jest szeroka, a to dlatego, gdyż umiejętności efektywnego posługiwania się współczesnymi narzędziami komunikacji międzyludzkiej i kreowania skutecznych treści informacyjnych, są dzisiaj kluczowe na rynku pracy.

Absolwent studiów podyplomowych „Komunikacja 2.0 i media społecznościowe” uzyskuje wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie samodzielnego przygotowania komunikatów informacyjnych w wersji tradycyjnej i elektronicznej, materiałów graficznych i multimedialnych, efektywnego posługiwania się mediami społecznościowymi.

Program studiów

Program studiów został podzielony na 4 bloki tematyczne.

W pierwszej kolejności uwaga uczestników studiów zostanie zwrócona na zagadnienia związane z kulturą języka, w szczególności prowadzone będą intensywne ćwiczenia ze stylistyki języka i edytorstwa, tak aby studenci wzbogacili swój warsztat językowy. Nie zabraknie również zagadnień związanych z prawem autorskim i netykietą, czyli wiedzą co nam wolno, jakich zasad należy przestrzegać, jakie wzorce, prawa i obowiązki zostały przyjęte w środowisku medialnym.

Drugi blok tematyczny to media społecznościowe –w tym m.in. charakterystyka i zasady posługiwania się mediami społecznościowymi, praca przed kamerą i publikacja nagrań w internecie oraz zagadnienia związane z kreowaniem marki w mediach społecznościowych.

Kolejne niemniej ważne przedmioty w programie studiów to: grafika użytkowa i infografika oraz projektowanie stron internetowych, czyli siła oddziaływania informacyjnego w postaci właściwe skonstruowanej formy wizualnej.

Czwarty blok tematyczny to intensywna pracaz komunikatami, w tym przede wszystkim sztuka copywritingu, czyli kreatywnego pisania tekstów marketingowych oraz praktyczne ćwiczenia w przygotowaniu publikacji cyfrowych.

Klamrą zamykającą program studiów są zagadnienia związane z marketingiem i reklamą.

Program studiów został skonstruowany w taki sposób, aby pozwalał na zwrócenie uwagi na najważniejsze zagadnienia związane z komunikacją 2.0 i mediami społecznościowymi.

Kadra

W grupie wykładowców studiów podyplomowych są nie tylko nauczyciele akademiccy, ale również czynni zawodowo praktycy, w tym osoby związane z branżą marketingową i public relations oraz właściciele firm zajmujących się obsługą medialną, działalnością marketingową, prasową i szkoleniową.

Warunki uczestnictwa

O przyjęcie na studia podyplomowe może ubiegać się osoba posiadająca dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjat, magister). Rekrutacja odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń w terminie od 01 czerwca do 22 września 2017 roku.Formularz zgłoszeniowy wraz z pozostałymi dokumentami należy składać w Uczelnianym Centrum Edukacji Ustawicznej, p. A117. Ewentualne pytania można kierować pod adres uceu@pwsztar.edu.pl lub telefonicznie 14 63 16568.

Szczegóły na stronie internetowej: http://pwsztar.edu.pl/uczelnia/studia-podyplomowe/komunikacja-2-0-media-spolecznosciowe/.

Aktualności

Dobra komunikacja z otoczeniem biznesowym, samorządowym, stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi, przedstawicielami mediów oraz mieszkańcami Tarnowa i regionu, wymaga stałego aktualizowania istotnych informacji. TKP S.A. na bieżąco informuje o wszystkich swoich działaniach mających znaczenie dla wyżej wymienionych środowisk.

Szanowni Państwo,

Zanim klikniesz „Przejdź do strony” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.
Klikając „Przejdź do strony” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Celem RODO jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych w całej Unii Europejskiej oraz ustandaryzowanie informacji kierowanych do klientów o ich prawach.

W związku z powyższym, w zakładce RODO na stronie http://www.tkp.com.pl/informacja-o-ochronie-danych-osobowych, znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Tarnowski Klaster Przemysłowy S.A. z siedzibą w Tarnowie (33-100) przy ul. Słowackiego 12 oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać. Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja